Poradnik w pytaniach i odpowiedziach
Ośrodek zapewnia trzy podstawowe posiłki dziennie
Badania laboratoryjne dla pacjentów stacjonarnych, niezbędne do wykonania określonej procedury są bezpłatne.
Nie, Ośrodek nie dysponuje bazą hotelową.
Nie – u Pacjentów, u których przewidziane jest wykonanie zabiegu operacyjnego jest zalecane
Informacje o Kolejkach Oczekujących Pacjentów można uzyskać pod nr tel. 68 – 452 23 12 / 68 475 06 00 oraz kolejki@loro.pl
w godzinach 8.00 – 13.00
W celu przyjęcia do szpitala na leczenie stacjonarne należy zgłosić się do Izby Przyjęć
w godzinach 9.00 – 11:00.
- zaświadczenie o szczepieniu WZW typu B (zalecane),
- wcześniejsza dokumentacja leczenia danego schorzenia,
- oznaczona grupa krwi (gdy wcześniej została oznaczona),
- leki zażywane na stałe (w oryginalnych opakowaniach),
- 2 kule łokciowe,
- przybory toaletowe, ręcznik.
- Dowód osobisty (w przypadku osób niepełnoletnich – dokument z peselem)
- Szpital potwierdza ubezpieczenie w systemie e-WUŚ
Tak – w przypadku leczenia:
- operacyjnego pod nr 068 452 23 12
- rehabilitacyjnego usprawniającego nr 068 475 06 76
- rehabilitacyjnego poszpitalnego nr 068 475 06 62
- chirurgi ręki pod nr 068 475 06 00
Rejestracji można dokonać osobiście, telefonicznie (68 475 06 30 / 68 475 06 32) i mailowo (erejestracja@loro.pl).
Warunkiem wpisania jest uzyskanie skierowania od lekarza specjalisty na wykonanie określonego zabiegu operacyjnego bądź rehabilitację w oddziale stacjonarnym.
Obecnie zdjęcia wykonywane są aparatem cyfrowym i można je otrzymać za opłatą nagrane na nośniku CD/DVD.
Przy przyjęciu do LCO Sp. z o.o. pacjent powinien posiadać leki stosowane w związku z innymi schorzeniami (np. nadciśnienie, cukrzyca, itp).
Nie. Ośrodek zapewnia pacjentowi hospitalizowanemu na oddziale leki i materiały medyczne niezbędne do udzielenia określonego świadczenia.